دانلود چک لیست کنکور

دانلود چک لیست کنکور

اگر به دنبال بهترین دفتر برنامه ریزی تحصیلی و کنکور هستی میتونی یه سر به این صفحه بزنی، فقط کافیه که بنر پایین رو لمس کنی.

دفتر برنامه ریزی دوازدهم

دانلود چک لیست کنکور، یکی دیگر از خدماتی است که سایت تایگرپلنر برای کنکوری های عزیز طراحی کرده است. طراحی چک لیست کنکور به صورت رنگی در سایز a5 کاملا زیبا طراحی شده و اماده دانلود و چاپ کردن می باشد. همچنین شما میتوانید از این طرح به صورت دیجیتالی با کمک تبلت یا نرم افزار ورد استفاده کنید.

در این چک لیست می توانید ، لیستی از کارهای مهم روزمره خودتان را در ان به ترتیب اولیت بنویسید، سپس هر کدام را که موفق به انجام ان شدین میتوانید در کنار ان تیک بزنید. داشتن چک لیست نظم زیادی را به برنامه شما خواهد داد.

اگر به دنبال دفتر برنامه ریزی تحصیلی هستی این صفحه میتونه بهت خیلی کمک کنه. ما بهترین دفتر برنامه ریزی در ایران را داریم.

با کلیک کردن بر روی هر تصویر میتوانید اطلاعات جامعی را در مورد هر محصول مشاهده فرمایید. در حال حاضر تنها پلنر برگه ای تحصیلی موجود می باشد.

ارتباط سریع با ما

[ نمونه صفحات دفتر ]

اینــستاگرام ما را دنبال کنید

اگه سوالی داری میتونی از طریق دایرکت اینستاگرام ازمون بپرسی. راستی تخفیف های بینظیری رو از طریق استوری ها اطلاع رسانی میکنیم و کدهای رهگیری نیز از اینستاگرام قابل پیگیری هست، پس حتما پیج ما رو فالو کنید.

ایکون اینستاگرام
4.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانلود برگه تحلیل آزمون | دانلود رایگان بهترین دفتر کنکور
6 ماه قبل

[…] بعد از اینکه آزمون ازمایشی به اتمام رسید حالا نوبت به مهمترین بخش آن یعنی تحلیل کردن آزمون هستش که با فرم تحلیل آزمون تایگرپلنر این امر به راحتی میسر هست. تحلیل کردن آزمون به شدت از طرف رتبه برترها توصیه شده و میتوان گفت یکی از ویژگی های مشترک تمام رتبه برتر ها بوده است. این فرم را میتوانید دانلود و چاپ کنید و همچون دفتر تحلیل آزمون از ان استفاده کنید. برای دانلود کردن چک لیست کنکور میتوانید از اینجا اقدام کنید. […]

پردرآمد ترین رشته های کنکور 1403 | TIGER PLANNER
6 ماه قبل

[…] رشته ها رو بتونی بهتر برسی کنی، بهت پیشنهاد می کنم که چک لیست کنکور رو دانلود کنی و در اون میتونی مثل یه لیست تمام این رشته […]