دفتر برنامه ریزی

پلنر کنکور

اگه به دنبال خرید پلنر حرفه ای برای جدول برنامه ریزی درسی و کنکور میگردی و میخوای جدول برنامه ریزی درسی خیلی متفاوتی داشته باشه ما بهتون دفتر برنامه ریزی تایگرپلنر رو معرفی میکنیم . در ادامه به صورت کامل به معرفی جامع پلنر 3 ماهه کنکور (برنامه ریزی کنکور)خواهیم پرداخت.

سلام سلام ما اومدیم که در این مقاله پلنر 3 ماهه کنکور رو به صورت جامع و کامل براتون معرفی کنیم تا به بهترین شکل ممکن با این محصول بینظیر آشنا بشید و بدونید که چرا از دیدگاه دانش آموزان این دفتر، بهترین دفتر برنامه ریزی کنکور هست. بزن بریم!!!

چرا این پلنر 3 ماهه می باشد؟

همونطور که میبنید این پلنر کنکور، 3 ماهه می باشد یعنی برای 90 روز قابل استفاده هست. از جمله ویژگی عالی این محصول قیمت بسیار مناسب اون و جدول برنامه ریزی کنکور که بسیار این جداول متنوع هستند( بیش از 13 نوع جدول منحصر به فرد) که طرفدارای زیادی رو به خودش جذب کرده. با یه هزینه خیلی کم میتونی صاحب این دفتر بینظیر بشی و از ویژگی های فوق العاده اون استفاده کنی. عملا مهترین انگیزه ما برای ایجاد این محصول همین موضوع بود که تمام کنکوری ها با یک هزینه کم بتونن این محصول رو خریداری کنن. این دفتر بهترین جدول برنامه ریزی برای کنکور هست.اگر یه مقایسه کوچیک با هزینه دیگر کتاب ها و دفتر های داخل بازار کنید کاملا متوجه این موضوع میشید اگر چه مطمئن هستیم همین حالا هم به این ویژگی عالی این پلنر تحصیلی پی برده اید.

ویژگی این پلنر تحصیلی کنکور چیست؟

مشخصات فیزیکی پلنر روزانه 3 ماهه کنکور رو در جدول زیر براتون آوردیم تا کاملا با این پلنر روزانه آشنا بشید.

موضوع: دفتر برنامه ریزی تحصیلی و کنکور

نوع پلنر : ۳ ماهه = ۱۳ هفته ای = ۹۱ روزه

قابل استفاده برای رشته :

تجربی 10   11   12 / ریاضی 10   11   12 / انسانی 10   11   12

پشت کنکوری ها / هنر / زبان /داوطلبان ارشد / دانشجویان / پایه نهم

تعداد صفحات : 135

نوع صحافی : چسب گرم

سایز : A5

نوع جلد: شومیز ضخیم دارای سلفون مات

نوع چاپ : سیاه + سفید + کرم

سال چاپ : ۱۴۰2 ، ویرایش پنجم

دیگر ویژگی ها : راهنمای ویدئویی + نشانگر کتاب + برگه زاپاس

مولف : رضا خسروخاور

پلنر کنکور (3 ماهه) چه ویژگی هایی دارد؟

اولین ویژگی این دفتر که بالا هم بهش اشاره کردیم هزینه بسیار کم اون هست. اما چه ویژگی های دیگه ای این دفتر داره که باعث شده این همه طرفدار داشته باشه؟ این دفتر برنامه ریزی بیش از 20 نوع جدول متفاوت داره. اینقدر این جدول ها پرکاربرد و مهم هستن که زمانی که دانش آموزان این دفتر رو میبینن شگفت زده میشن. داشتن تنوع جداول بالا یکی از مهترین فاکتور هایی هست که این پلنر رو بسیار محبوب کرده. راستیی اگه میخوای بدونی چه جداولی در این دفتر وجود داره یه سر به این مقاله پایین بزن، تا اطلاعات بیشتری راجب جداول عالی این دفتر پیدا کنی.

چه جداولی در این دفترهای تایگرپلنر وجود دارد؟

پلنر کنکور دفتر برنامه ریزی

چگونه دفتر برنامه ریزی 3 ماهه کنکور را سفارش دهم؟

برای خرید پلنر کنکور و ثبت سفارس میتونید از طریق دکمه پایینی که در اختیارتون قرار گرفته اقدام کنید. ما اینقدر روند ثبت سفارش رو براتون راحت کردیم که در کمتر از 2 دقیقه میتونین بدون ثبت نام و خواستن اطلاعات زیادی دفترتون رو سفارش بدین. همچین میتونین با ویژگی بیشتر این دفتر که به صورت گرافیکی در اومده بیشتر هم آشنا بشید. این محصول رو در هفته 100 ها نفر اون رو سفارش میدن و رضایت 99 درصدی رو از کنکوری ها دریافت کرده ایم. مطمئن هستیم با دیدن این دفتر شگفت زده خواهید شد. قیمت و خرید دفتر برنامه ریزی در لینک زیر :جدول

با کلیک کردن بر روی هر تصویر میتوانید اطلاعات جامعی را در مورد هر محصول مشاهده فرمایید. در حال حاضر تنها پلنر برگه ای تحصیلی موجود می باشد.

ارتباط سریع با ما

[ نمونه صفحات دفتر ]

اینــستاگرام ما را دنبال کنید

اگه سوالی داری میتونی از طریق دایرکت اینستاگرام ازمون بپرسی. راستی تخفیف های بینظیری رو از طریق استوری ها اطلاع رسانی میکنیم و کدهای رهگیری نیز از اینستاگرام قابل پیگیری هست، پس حتما پیج ما رو فالو کنید.

ایکون اینستاگرام
5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
متین
9 ماه قبل

سلام خریدم ولی هنوز بدستم نرسی ه یک هفته است
اگر برگشت خورده بگید حضوری برم بگیرم پست